Baza wiedzy

Procedura przedłużania usług

Logowanie do panelu klienta

Pierwszym krokiem jest zalogowanie się do panelu klienta. Jeżeli utracili Państwo dane logowania do panelu klienta, niezbędne będzie przeprowadzenie procedury odzyskiwania danych logowania do panelu klienta.

Identyfikator płatności

Abyśmy mogli obsłużyć Państwa płatność w naszym systemie, niezbędne jest wygenerowanie identyfikatora płatności. Każda dokonywana płatność powinna posiadać oddzielny identyfikator, dlatego przy każdym dokonywaniu płatności należy powtórzyć procedurę, która przy okazji pozwala na uniknięcie błędów związanych z nieprawidłową kwotą do zapłaty, przestarzałymi danymi do faktury VAT itp.

W panelu klienta w menu po prawej stronie znajduje się link do opcji płatności. Po kliknięciu na link należy postępować zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

Ważne

  • identyfikatora płatności można użyć tylko raz
  • aby otrzymać fakturę pro-forma, należy wybrać opcję przelewu bankowego
  • nie zalecamy płatności za pośrednictwem poczty polskiej oraz kart kredytowych ze względu na długi okres realizacji przelewu
  • domeny internetowe oraz usługa "serwer wirtualny" są możliwe do przedłużenia na 60 dni przed terminem wygaśnięcia

Oceń przydatność:


Zobacz także: